facebook

Towar można zwrócić w przeciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Klient zwraca towar na swój koszt wyłącznie na adres sklepu (paczki do paczkomatu, za pobraniem) nie będą odbierane.

Sklep Kocimiętka

ul. Dębowa 7

55-020 Galowice

Proszę pobrać i wypełnić formularz zwrotu a następnie dodać go do paczki. pobierz formularz

Paczka, która nie została odebrana z paczkomatu lub od kuriera i wróciła do sklepu nie jest zwrotem. Klient ma obowiązek odebrać paczkę a następnie ją odesłać.

Z prawnego punktu widzenia nieodebranie przesyłki
stanowi nienależyte wykonanie zobowiązania przez konsumenta, gdyż na
mocy art. 535 § 1 kodeksu cywilnego istotą  umowy kupna-sprzedaży jest
to, iż sprzedawca zobowiązuje się przenieść  na kupującego własność
rzeczy i wydać mu tę rzecz, a kupujący  zobowiązuje się ją odebrać i
zapłacić sprzedawcy cenę. Wobec niewywiązania się kupującego z umowy,
sprzedawca ma prawo dochodzić odszkodowania za poniesione koszty (wysyłka i zwrot towaru, koszt prowizji bramki płatności, koszt opakowania)

Klient dostaje promocję na koszty wysyłki w zależności od wydanej kwoty. Od 200 zł przesyłka opłacona jest wysyłana do klienta za darmo. Jednak gdy klient zwróci część towaru a pozostała ilość nie przekracza 200 zł promocja przestaje obowiązywać i od kwoty zwrotu sprzedawca odlicza koszt wysyłki.

Zgodnie z dyrektywą 2011/83/UE klient może odstąpić
od umowy zawartej na odległość przed otrzymaniem zamówionego towaru. W
takiej jednak sytuacji sprzedawca, jeśli wysłał już zamówiony towar,
ma możliwość obciążenia go kosztami, które konsument zobowiązany byłby
ponieść, w sytuacji odstąpienia od umowy po odbiorze towaru.

Reklamacje towaru.

Jeśli otrzymałeś towar wadliwy zgłoś to najszybciej jak to możliwe. Proszę wypełnić pobierz formularz i przesłać na adres sklep@kocimietka.pl. Proszę pamiętać o udokumentowaniu wad i ilości reklamowanego towaru. 

Reklamacje z powodu:

  • mój kot nie chce jeść karmy
  • wyrzuciłam/łem wszyskie puszki przed zgłoszeniem reklamacji
  • kolor karmy jest inny niż w poprzednim zamówieniu

nie będą uwzględniane.

Jeśli wada powstała podczas dostawy firmą kurierską do reklamacji proszę dołączyć protokół szkody spisany przy kurierze lub przez internet, najlepiej w dniu dostawy.