Towar można zwrócić w przeciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Klient zwraca towar na swój koszt wyłącznie na adres sklepu (paczki do paczkomatu, za pobraniem) nie będą odbierane.
Sklep Kocimiętka
ul. Dębowa 7
55-020 Galowice
Proszę pobrać i wypełnić formularz zwrotu a następnie dodać go do paczki. pobierz formularz
Paczka, która nie została odebrana z paczkomatu lub od kuriera i wróciła do sklepu nie jest zwrotem. Klient ma obowiązek odebrać paczkę a następnie ją odesłać.
Z prawnego punktu widzenia nieodebranie przesyłki
stanowi nienależyte wykonanie zobowiązania przez konsumenta, gdyż na
mocy art. 535 § 1 kodeksu cywilnego istotą umowy kupna-sprzedaży jest
to, iż sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność
rzeczy i wydać mu tę rzecz, a kupujący zobowiązuje się ją odebrać i
zapłacić sprzedawcy cenę. Wobec niewywiązania się kupującego z umowy,
sprzedawca ma prawo dochodzić odszkodowania za poniesione koszty (wysyłka i zwrot towaru, koszt prowizji bramki płatności, koszt opakowania)
Klient dostaje promocję na koszty wysyłki w zależności od wydanej kwoty. Od 200 zł przesyłka opłacona jest wysyłana do klienta za darmo. Jednak gdy klient zwróci część towaru a pozostała ilość nie przekracza 200 zł promocja przestaje obowiązywać i od kwoty zwrotu sprzedawca odlicza koszt wysyłki.
Zgodnie z dyrektywą 2011/83/UE klient może odstąpić
od umowy zawartej na odległość przed otrzymaniem zamówionego towaru. W
takiej jednak sytuacji sprzedawca, jeśli wysłał już zamówiony towar,
ma możliwość obciążenia go kosztami, które konsument zobowiązany byłby
ponieść, w sytuacji odstąpienia od umowy po odbiorze towaru.