Towar można zwrócić w przeciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Klient zwraca towar na swój koszt wyłącznie na adres sklepu (paczki do paczkomatu, za pobraniem) nie będą odbierane.
Sklep Kocimiętka
ul. Dębowa 7
55-020 Galowice
Proszę pobrać i wypełnić formularz zwrotu a następnie dodać go do paczki. pobierz formularz
Paczka, która nie została odebrana z paczkomatu lub od kuriera i wróciła do sklepu nie jest zwrotem. Klient ma obowiązek odebrać paczkę a następnie ją odesłać.
Z prawnego punktu widzenia nieodebranie przesyłki
stanowi nienależyte wykonanie zobowiązania przez konsumenta, gdyż na
mocy art. 535 § 1 kodeksu cywilnego istotą umowy kupna-sprzedaży jest
to, iż sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność
rzeczy i wydać mu tę rzecz, a kupujący zobowiązuje się ją odebrać i
zapłacić sprzedawcy cenę. Wobec niewywiązania się kupującego z umowy,
sprzedawca ma prawo dochodzić odszkodowania za poniesione koszty (wysyłka i zwrot towaru, koszt prowizji bramki płatności, koszt opakowania)
Klient dostaje promocję na koszty wysyłki w zależności od wydanej kwoty. Od 200 zł przesyłka opłacona jest wysyłana do klienta za darmo. Jednak gdy klient zwróci część towaru a pozostała ilość nie przekracza 200 zł promocja przestaje obowiązywać i od kwoty zwrotu sprzedawca odlicza koszt wysyłki.
Zgodnie z dyrektywą 2011/83/UE klient może odstąpić
od umowy zawartej na odległość przed otrzymaniem zamówionego towaru. W
takiej jednak sytuacji sprzedawca, jeśli wysłał już zamówiony towar,
ma możliwość obciążenia go kosztami, które konsument zobowiązany byłby
ponieść, w sytuacji odstąpienia od umowy po odbiorze towaru.
Teraz możesz wygodnie zwrócić towar przez stronę. Wybierz sposób zwrotu najwygodniejszy dla Ciebie.
Skorzystaj z tego linku: Wygodne zwroty.
Reklamacje towaru.
Jeśli otrzymałeś towar wadliwy zgłoś to najszybciej jak to możliwe (maksymalnie do 3 dni od odebrania paczki). Proszę wypełnić pobierz formularz i przesłać na adres sklep@kocimietka.pl. Proszę pamiętać o udokumentowaniu wad i ilości reklamowanego towaru.
Reklamacje z powodu:
- mój kot nie chce jeść karmy
- wyrzuciłam/łem wszyskie puszki przed zgłoszeniem reklamacji
- kolor karmy jest inny niż w poprzednim zamówieniu
- wieczko puszki klika (to nie jest wada produktu, puszka to nie słoik)
nie będą uwzględniane.
Jeśli wada powstała podczas dostawy firmą kurierską do reklamacji proszę dołączyć protokół szkody spisany przy kurierze lub przez internet, najlepiej w dniu dostawy.